Technische ondersteuning

Er is niets vervelender dan wanneer u aan het werk wilt, maar uw systeem, software of dienst werkt niet. Natuurlijk gebeurt dit altijd wanneer het u helemaal niet uitkomt. In die gevallen kunt u terugvallen op de supportdesk van Infotune. 

Remote Helpdesk (Teamviewer)

Voor snelle probleemoplossing maken wij gebruik van remote support tools. Met deze tools kunnen wij uw systeem overnemen en de storing vanuit ons kantoor analyseren en veelal ook meteen verhelpen, hierdoor hoeft er geen medewerker van Infotune op locatie te komen waardoor de problemen snel opgelost kunnen worden en de kosten beperkt blijven.

Soms is uitgebreidere analyse nodig, of is het echt noodzakelijk dat er iemand langskomt op locatie. De supportdesk coördineert deze zaken en zorgt dat storingen op een efficiënte manier worden opgelost. Daarbij wordt gebruik gemaakt van een support-ticket-volgsysteem. In dit systeem houden supportmedewerkers en systeembeheerders alles bij dat relevant is voor de oplossing van uw storing. Eventueel kan uw bedrijf zelfs toegang krijgen tot dit systeem om de support-tickets hierin direct aan te melden en zelf de acties te volgen.

Cisco AnyConnect

Deze software wordt gebruikt om de VPN verbinding met uw bedrijf op te zetten.